Автомобільний маркетплейс - інтернет-автосалон VIDI.UA
В інтернет-автосалоні VIDI.UA клієнти мають можливість у будь-який час ознайомитись із найактуальнішими пропозиціями на нові та вживані автомобілі, мотоцикли, водномоторну техніку від 17 світових брендів, запасні частини, аксесуари, страхові продукти, послуги з ремонту та сервісного обслуговування тощо. Інтернет-автосалон надає можливості з швидкого пошуку пропозицій за декількома критеріями та порівняння їхніх характеристик. Фахівцями VIDI були доопрацьовані різноманітні інтерактивні форми, зокрема форма запису на тест-драйв, онлайн та оффлайн консультації, сервіс, оцінку автомобілів тощо.
Інтернет-автосалон VIDI.UA є інноваційною платформою, створеною з урахуванням тривалого моніторингу запитів автовласників, новітніх тенденцій у сфері комунікацій та інформаційних технологій та власного багаторічного досвіду роботи спеціально для клієнтів VIDI.
Платформа постійно оновлюється та вдосконалюється, а її сучасний дизайн, продуманий інтерфейс і потужна навігація роблять користування VIDI.UA зручним та комфортним. Наразі можливості платформи були суттєво розширені, зокрема відтепер клієнти мають можливість не тільки обирати, але й укладати угоди і навіть сплачувати вартість замовлень на окремі товари безпосередньо на сайті VIDI.UA, а незабаром і на сайтах усіх дилерських центрів VIDI.
Відтепер придбання, продаж й обслуговування автомобілів, запчастин та аксесуарів стає зрозумілою, швидкою та приємною справою. Клієнти Сузукі на Кільцевій,вже мають можливість скористатись та оцінити:
- зручність інтерактивного підбору автомобілів за заданими параметрами;
- зручність швидкого запису на тест-драйв, оффлайн та онлайн-консультації до найкращих консультантів нашого автосалону;
- швидкість запису на сервісне обслуговування із миттєвим складанням калькуляції щодо вартості замовлення;
- простоту інтерактивної оцінки автомобіля, а також розрахунку ціни за програмою trade-in;
- переваги розширених калькуляторів вартості технічного обслуговування, кредитних та лізингових програм тощо;
- простоту онлайн-придбання аксесуарів;
- інформативність кабінету страхувальника та багато-багато іншого.
Клієнти Сузукі на Кільцевій отримають можливість зберігати історію своїх пошукових запитів та повертатись до них у будь-який зручний час, управляти персональними налаштуваннями та максимально адаптувати роботу кабінету до власних потреб та уподобань, отримувати інформацію із календаря автомобіліста у календар на своєму смартфоні, бути підписаними на стрічку самих актуальних новин та цінових пропозицій.
Незабаром до функціоналу кабінету буде доданий контроль за термінами постачання замовлених автомобілів, контроль виконання сервісно-технічних та кузовних робіт, а також інструментарій укладання у своєму смартфоні або на комп’ютері страхових та інших угод тощо.
Для спілкування з консультантами, окрім традиційного телефонного зв’язку, клієнти Сузукі на Кільцевій зможуть обирати двосторонній засіб комунікацій у найпопулярніших месенджерах Viber, Telegram, Facebook, Jivosite. У планах є впровадження декількох чат-ботів, що зроблять спілкування клієнтів із консультантами ще оперативнішим та зручнішим.
ЗАПРОШУЄМО ВСІХ ОЦІНИТИ НОВІ МОЖЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТ-АВТОСАЛОНУ.